• Laisvės pr. 60, (16 aukštas, 1611 kab.), Vilnius
  • +370 605 69999
  • info@eagleeye.lt

Blog'as

Atrask operatorių maksimalistą ir būsi ramus dėl rezultato! Arba kitaip - koks yra tas geras video operatorius?

Greičiausiai apie tai, kas yra geras operatorius, nuomonių būtų daug, bet mūsų nuomone - tai žmogus, kuris:
- atiduoda darbui visą save tam, kad pateiktų geriausią rezultatą;
- natūraliai ir pats iš savęs nori, jog klientas turėtų patį geriausią video - šis rūpestis visuomet atsispindi bendravime ir darbuose;
- išsiaiškina visas detales, kurios gali turėti įtakos jo darbui, prieš pradedant darbą, o ne paskutinę minutę;
- nėra apsėstas užsakymų manijos - niekuomet nežada ir nesiima to, ko negali įvykdyti;
- stengiasi sukurti kuo geresnę patirtį klientui - maloniai bendrauja, pataria, rodo iniciatyvą teikiant idėjas ir būtinai išsiaiškina kliento lūkesčius;
- turi skonį ir supratimą - geba atskirti, kokios akimirkos turi būti video ir kokios ne;
- investuoja i prof. techniką tam, jog video kokybė būtų kuo geresnė ir, žinoma, nuolat tobulėja pats;

5 priežastys, kodėl video marketingas tampa „ateities marketingu“

1. Video turinys lengvai, vaizdžiai ir vartotojui patrauklia forma ištransliuoja norimą prekės ženklo žinutę.
2. Video - tai puiki priemonė pasiekti aktyvius ir nuolat skubančius, ypač tuos, kurie dažniausiai internete naršo naudodamiesi mobiliaisiais telefonais.
3. Video klipai ypač atkreipia vartotojų dėmesį ir ženkliai padidina konversijas.
4. Net apie 90 proc. vartotojų sutinka, jog produkto video klipas padeda jiems apsispręsti pirkti ar ne.
5. Vartotojai video turinį įsimena žymiai labiau negu tekstinį ir dalinasi juo ženkliai dažniau - tai leidžia pasiekti plačią auditoriją ir didinti brand'o žinomumą.

Dirbti su mumis Jums patiks!